• Nyheter
  • Meninger
  • Skattetall
  • Kjøp stillingsannonse

Velg mørkt eller lyst utseende på avisen:

Nyheter →

Forbrukerrådet nedringt av fortvilte strømkunder i fjor

Antall henvendelser til Forbrukerrådet fra norske strømkunder økte med 70 prosent fra 2021 til 2022. Men fortsatt troner bruktbil på topp over antall henvendelser.

foto
Forbrukerrådets veiledningstjeneste mottok over 52.000 henvendelser fra forbrukere i 2022. Nesten 3.000 dreide seg om strøm og nettleie. Foto: Gorm Kallestad / NTB.
NTB
Oppdatert: onsdag 25. januar 2023 kl. 06:58
Publisert: onsdag 25. januar 2023 kl. 06:58 Oppdatert: onsdag 25. januar 2023 kl. 06:58
Del denne artikkelen på Facebook Del denne artikkelen på Twitter Del denne artikkelen på e-post
Ansvarlig redaktør
Atle Bersvendsen
Tipstlf & SMS med kodeord TIPS
464 07 200
Epost
redaksjon@mn24.no

MN24 arbeider etter Vær Varsom-plakatens regler for god presseskikk. Se også Redaktøransvar. MN24 har ikke ansvar for innhold på eksterne nettsider som det lenkes til. Alt innhold er opphavsrettslig beskyttet 2023 © MN24.

Midtnorsk Næringsliv - MN24 - er landsdelens eget nettsted for nyheter om økonomi, næringsliv og nyskaping i regionen. MN24 er et samarbeid mellom Adresseavisen, Avisa Sør-Trøndelag, Bladet, Brønnøysunds Avis, Fosna-Folket, Hitra-Frøya, Innherred, OPP, Steinkjer24, Stjørdals-Nytt og Trønderbladet.

Informasjon om bruk av «cookies» og personvernpolicy.